Greek English

Πολιτική Επιστροφών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΩΝ

Αν για κάποιο λόγο η αγορά σας δεν σας καλύπτει, έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε το προϊόν μέσα σε 15 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. Το προϊόν θα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία.
Για λόγους υγιεινής δεν μπορούμε να δεχτούμε προϊόντα τα οποία είναι φορεμένα.
Προϊόντα που είναι φορεμένα πάνω από 10 λεπτά, θεωρούνται χρησιμοποιημένα και δεν μπορούν να αλλαχτούν.
Επίσης, δεν μπορούν να αλλαχτούν προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία ή έχουν εξατομικευτεί.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ


Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • Αχρησιμοποίητα
  • Αλέκιαστα
  • Να μην έχουν πλυθεί
  • Να μην έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες
  • Να μην υπάρχουν άλλες οσμές, πέρα από τη φυσική οσμή των προϊόντων
  • Να μην έχουν τρίχες, είτε ανθρώπινες είτε από κατοικίδια
  • Να είναι στην αρχική τους συσκευασία
  • Να γίνεται η αλλαγή μέσα σε 15 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ

H διαδικασία αλλαγής είναι ως εξής:

Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα σας, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα 210 50 51 139 ή 694 99 88 887 (Δευτέρα-Σάββατο 10πμ-3μμ) ή μέσω email στη διεύθυνση info@no80511.gr

Για επιστροφή παραγγελίας τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς, εκτός αν υπάρχει υπαιτιότητα του καταστήματος (λάθος εκτέλεση παραγγελίας, ελαττωματικό προϊόν, κτλ.)

Το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να αλλάξετε, μας τα επιστρέφετε στην παρακάτω διεύθυνση:
ΝΟ80511- ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ 62, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, 132 31, 210 50 51 139

Σε περίπτωση που τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις προϋποθέσεις αλλαγής τότε δυστυχώς δεν μπορούμε να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία αλλαγής και τα προϊόντα επιστρέφονται πίσω στον πελάτη με δικά του έξοδα.

ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Επισημαίνεται ότι ο κίνδυνος απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος παραμένει στον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία. Η εταιρεία οφείλει εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία που έλαβε γνώση της έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πελάτη, να του επιστρέψει την καθαρή αξία του προϊόντος σε λογαριασμό τραπέζης ο οποίος θα έχει συμπεριληφθεί με σημείωση στη συσκευασία επιστροφής ή να του προσφέρει πιστωτικό κουπόνι για μεταγενέστερη αγορά.

Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την χορήγηση πιστωτικού κουπονιού μέχρι την παραλαβή των προϊόντων. Η εταιρεία δεν υποχρεούται σε επιστροφή στον πελάτη μέρους ή του συνόλου του τιμήματος του επιστραφέντος με την μορφή κουπονιού, εφόσον υφίσταται μείωση της αξίας του προϊόντος οφειλόμενη στη χρήση του προϊόντος από τον πελάτη με τρόπο που εκφεύγει της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης ευθύνεται για τη μείωση της αξίας του προϊόντος που οφείλεται στην μη προσήκουσα χρήση του. Η εταιρεία ρητώς επιφυλάσσεται να ελέγξει το επιστραφέν προϊόν μετά την παραλαβή του και να παρακρατήσει μέρος ή το σύνολο του τιμήματος αναλόγως της μειωμένης αξίας του με ευθύνη του πελάτη λόγω μη προσήκουσας χρήσης του.

ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Αν υπάρχει κάποιο λάθος στην εκτέλεση της παραγγελίας σας (λάθος νούμερο ή χρώμα ή κωδικός), θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, αναλαμβάνουμε να σας στείλουμε το προϊόν που αντιστοιχεί στην παραγγελία σας, χωρίς καμία επιβάρυνση. Αναλαμβάνουμε εμείς το κόστος της επιστροφής και της αποστολής. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να ακολουθεί τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ

Αν λάβετε ελαττωματικό προϊόν, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Θα σας ζητηθούν λεπτομέρειες για τον κωδικό του προϊόντος και το είδος του ελαττώματος. Επίσης θα σας ζητηθούν φωτογραφίες που να δείχνουν το ελάττωμα. Εμείς θα τις εξετάσουμε πλήρως και θα σας ενημερώσουμε αν έχετε το δικαίωμα αντικατάστασης. Στην περίπτωση της αντικατάστασης αναλαμβάνουμε εμείς το κόστος της επιστροφής και της αποστολής.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η πολιτική μας διαρκεί 15 μέρες από την ημερομηνία παράδοσης. Αν έχουν περάσει πάνω από 15 μέρες από την ημέρα παράδοσης, δυστυχώς δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε καμία αλλαγή. Αν είστε εντός της περιόδου των 15 ημερών οι αλλαγές γίνονται, όπως περιγράφονται παραπάνω. Σε κάθε περίπτωση, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να ακολουθεί τις προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα που αγοράσατε με δική σας χρέωση μέσα σε 15 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας.

Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται εντός 1-6 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει η επιστροφή των χρημάτων εάν δεν λάβουμε τα προϊόντα ή την απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα επιστραφούν δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά, άλλα το καθαρό ποσό της αξίας των προϊόντων, και ο καταναλωτής επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

Η επιστροφή των χρημάτων στον καταναλωτή γίνεται, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε το τίμημα της αγοράς (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά είχε εξοφληθεί μετρητοίς, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας κ.ο.κ.) με επιμέλεια της εταιρείας.

Σε περίπτωση που η πληρωμή γίνεται μετρητοίς, θα πρέπει να αναγράψετε σημείωμα με το όνομα της τράπεζας και τον αριθμό λογαριασμού στον οποίο επιθυμείτε να σας επιστραφούν τα χρήματα.

Μας επιστρέφετε τα προϊόντα στη διεύθυνση:
NO.80.5.11- ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ 62, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, 132 31, 210 50 51 139